Muzyka

wtorek, 6 listopada 2012

Cześć!

Cześć! Już od dawna chciałam mieć bloga, ale nie mogłam się zdecydować o czym go pisać. Ten blog nie ma żadnego konkretnego tematu, ale mam parę pomysłów o czym będą posty:
-Lubię pisać opowiadania, możliwe że zamieszczę tu niektóre z nich
-Czasem będę pisać tu recenzje książek, które przeczytałam
-Od czasu do czasu znajdzie się tu jakiś napisany przeze mnie wiersz
-Może będzie coś o modzie...
-Albo o moim życiu.

Po prostu nie chcę się ograniczać tylko do jednego tematu.

To może teraz trochę o mnie.
Mieszkam w Warszawie. Jestem dziewczyną. Chodzę do szkoły. Gram na gitarze i pianinie.
Mam urodziny w kwietniu.
Hmmm...Co jeszcze?
Mam w domu kota. Kocham oglądać rodzinkę.pl (Ja najbardziej lubię Kacperka, a wy?). Nie cierpię lektur szkolnych, matematyki i w-fu. Z przedmiotów szkolnych lubię natomiast: polski, angielski, rosyjski i biologię. Lubię lody haagen-dazs ( najbardziej brzoskwiniowe). Nienawidzę Justina Biebera, Seleny Gomez itp.

Myślę, że teraz można stwierdzić mniej więcej jaka jestem i czy warto będzie czytać tego bloga.

MalliNova

2 komentarze:

  1. Ale genialny blog *_*
    Według mnie powinnaś dodawać jakieś obrazki, bo jak się patrzy, to widzimy tylko tekst, że aż się czytać nie chce.
    www.amanda-w-internacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie skończyłam notkę z moimi zdjęciami. Już jest prawie gotowa :)

      Usuń