Muzyka

wtorek, 20 listopada 2012

Recenzje i Cleverbot

hej, ludzie

Znowu nie miałam czasu na pisanie, ponieważ w ogóle nie miałam czasu. No, ale teraz wracam!

Recenzje

Ostatnio naszła mnie ochota na pisanie recenzji. Jestem już w trakcie pisania jednej z nich, oto lista recenzji, które prawdopodobnie niedługo tu zamieszczę:
1. Plotkara (Cecily von Ziegessar)
2. Millenium (Stieg Larsson)
3. Adrian Mole lat 13 i 3/4. Sekretny Dziennik (Sue Townsend)
4. Uprowadzona (Lucy Christoper)
Zachęcam do przeczytania!

Cleverbot
Wiecie co to jest? Tu jest link. Jak to działa?
W puste okno wpisz np.:hello. Robot odpowie ci. Możecie rozmawiać! Cud techniki, prawda? Po co to stworzono? Dla ludzi, którzy nie mają przyjaciół?
Dla zgnuśniałych informatyków? Ale dla nas, nastolatków, głównie po to aby się pośmiać. Zobaczcie można z nim prowadzić całkiem ciekawą konwersację!

MalliNova: Why I am so perfect?
Cleverbot: Because you are you. You are sweet, kind and nice. And hot.
M: Oh, thank you.
C: You are welcome.
M:I want to sell a nigga.
C: You see what?
M: A nigga
C: Who are you?
M: Perfect
C: I know!!! What are your favourite shoes?
M: My pink heels
C: *is yours*
M: What do you think of me?
C: I think you are very smart and likeable

Potrafi być nawet miły ^.^

***


M: Jesteś zboczony
C: Czemu?
M: Bo tak.
C: Czemu.
M: To nie było pytanie
C: To co?
M: To to
C: Totototototototo


***

C: Hvad hedder du?
M: Nie mówię po szwedzku, s*ierdalaj
C: ok.
M: S*ierdalaj
C: Twoja stara ma kody do mario
M: Czary mary, hokus pokus, twoja stara to ford fokus
C: Ale zjebany wierszyk

Gdzie on się tych rzeczy nauczył?! Ktoś mi powie????
Pamiętajcie, to tylko robot;)


7 komentarzy:

  1. hahaha , spoczko ;d Świetny blog, będę tu zaglądać + http://life-dreams-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha ! Bardzo fajny blog ! <3 już go lubię !

    PS Usuń weryfikację obrazkową będzie się lepiej komentowało

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNY BLOG

    zapraszam na mojego http://faaashion-girl-blog.blogspot.com/

    POLECAJ GO NA SWOIM BLOGU I ZNAJOMYM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeny blog, i fajna notka.. musze popisać z tym robotem xD
    Czekam na więcej ;3
    + obserwuję ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://anasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmawiałam z nim. :D Przez pół godziny próbował mi wmówić że to ja jestem robotem, a ja przez następne pół próbowałam udowodnić mu że lubi Ciela. Zapraszam: http://aniolywampiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń