Muzyka

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mój beznadziejny dzień

Hej!

W tym poście miałam opisać bohaterów do książki, ale stwierdziłam, że jednak nie. Założyłam nowego bloga, na którym będę pisać tą książkę. Jeśli ktoś jest ciekawy oto LINK. Na razie nic jeszcze nie napisałam, ale zaraz się za to wezmę:)

Mój dzień
Ogólnie podsumowując -> beznadziejny. Dlaczego?
  1. Dostałam 3+ z chemii. Brakowało mi PÓŁ PUNKTU (Czy wy to rozumiecie?! pół punktu!) do czwórki...
  2. Jest zimno i ciemno
  3. Jutro sprawdzian z fizyki
  4. Gdy wracałam ze szkoły autobus się zepsuł i musiałam iść piechotą -,-
Zima!!!

 Nareszcie! Chociaż wolałabym gdyby było cieplej i jasno przez cały dzień. Ale przynajmniej jest śnieg! Tylko żeby się nie roztopił za szybko...

MalliNova


1 komentarz:

  1. znam ten ból o,5 pkt ;D snieg ? a u mnie nie ma .. ;< to nie sprawiedliwe :P i bó z autobusem też znam xD oj znam xD hahahaahah xD





    http://likeasweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń